czwartek, 25 lipca 2013

The Versatile Blogger

Dostałam nominacje do The Versatile Blogger
  •  http://whatisthepaincanfriendcandeath.blogspot.com
  •  http://thevoiceofthemystery.blogspot.com

Dziękuję wam bardzo. 

Dostałam dwie nominacje ale wszystko napiszę w jednej notce. :)


Zasady:
1. Podziękować osobie, która cię nominowała.
2. Pokazać na blogu nagrodę  The Versatile Blogger.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów, które według ciebie na to zasługują.
5. Poinformować nominowanych.
***
 
 Fakty o mnie:
1. Nazywam się Kasia. xD
2. Uwielbiam Kraków. *.*
3. Nie słucham tylko i wyłącznie One Direction. Jestem Directionerką ale słucham też Little Mix, starego rocka ( polskiego i zagranicznego), polskiego rapu oraz popu. :)
4. Nienawidzę chamskich chłopaków. -.-
5. Mam dwóch starszych braci których baaardzo kocham.
6. Uwielbiam piłkę nożną i kibicuję Realowi Madryt. XD 
7. Uwielbiam język angielski ale interesuje mnie również hiszpański . :)
 
Boże... to co ja napisałam o sobie jest bezsensu ale nie należę do typu osób które lubią mówić o sobie. ^^

Nominuję: 

2 komentarze:

  1. bardzo dziękuję ci za nominację ale niestety nie bawię się w to bo nie mam czasu.
    Kiedyś to wypełniałam ale raz jedna dziewczyna napisała mi pod tym TVB że też mnie nominuje i stwierdziłam, że to idiotyzm wypisywać po raz kolejny.
    Jeżeli mnie ktoś nominuje to wysyłam podziękowania.
    Jeszcze raz dziękuję i proszę o wyrozumiałość

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację:) Niestety nie mam czasu na to by tym wszystkim się zajmować, pisać to :)
    Jeszcze raz bardzo dziękuję i przepraszam! <3

    OdpowiedzUsuń