niedziela, 23 czerwca 2013

Prolog

Niekiedy życie sprawia,że jesteśmy
szczęśliwi,a innym razem wpadamy w czarną rozpacz.
Należy polegać tylko na sobie. 
Często ci, którym ufamy i na których
liczymy zwodzą nas.
Życie nie jest takie łatwe jak by nam
się wydawało.
Podobno wiara i chęć osiągnięcia zwycięstwa
sprawi,że wszystko nam się uda.
Jednak czy w moim przypadku ?

***
Prolog krótki ale mam nadzieję, że jakoś was zachęci do czytania mojego opowiadania. :)
Już niedługo rozdział pierwszy.


Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję. Pozdrawiam :* 
 

4 komentarze:

  1. Krótki ten prolog, ale cóż czekam na pierwszy rozdział *,-
    *Ewik

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki prolog , ale po niewielkiej ilości słów można wywnioskować naprawdę wiele . Czyżby szykował się konflikt przyjaciółek ? Czy może sprawy rodzinne ? Miłość ? Takie pytania powstawały w mojej głowie kończąc czytanie . Nicole Carey - ?!! Ouuu kocham tę dziewczynę , jest taka prawdziwa *o* . Na pewno wpadnę tutaj jeszcze ! :*

    Pozdrawiam , życzę dużo weny na następny dział .

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie i myślę, że na pewno będę tu wpadać i śledzić całą tą historię :) Prolog krótki, ale zachęcający, dlatego możesz liczyć na moje komentarze ;) Życzę ci weny, żeby dobrze rozpocząć to opowiadanie.
    Pozdrawiam :*
    Aga xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie się zapowiada xoxo

    zajrzyj do mnie : http://lookgoodisimportant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń